• Zpět
  • Napište nám

    Oběh dokumentů

    Skoro až ucítíte ten závan čerstvého vzduchu, který přijde do vaší firmy.

    Pro koho se hodí?

    Pro ty, kteří touží po tom, aby pohyb dokumentů plynul s lehkostí a 100% správností. Pro všechny, kteří v rámci své činnosti něco evidují, klasifikují a schvalují.

    Nechte své dokumenty ladně obíhat celou vaši firmou.

    Výhodné vlastnosti

    Kontinuita – přednastavené formuláře a pravidla oběhu zajistí plynulost.
    Digitalizace – práce s dokumenty v elektronické podobě je opravdu snadná.
    Bezchybnost – díky digitalizaci, protože stroje nechybují jako lidé.
    Workflow – i schvalovací procesy budou plynulé a bezchybné.

    Co vám oběh dokumentů a digitalizace přinese?

    1. ePodatelna – automatizovaná formu vstupu.
    2. Přehled, nadhled a kontrola – dokumenty budou organizované do přehledných struktur a budou opatřeny užitečnými metadaty pro lepší orientaci. Získáte funkci předvyplňování formulářů a detekci chyb v nich.
    3. Historie a její verze – historie práce s dokumenty bude plně evidovaná a budou dostupné jednotlivé verze dokumentů.
    4. Práce v týmu a revize – jedním dokumentem samozřejmě může pracovat více uživatelů. Můžete v dokumentech provádět revize a přidávat do nich poznámky.
    5. Vyhledávání, přístup a přístupová práva – filtry a metadata napomohou ke snadnému vyhledávání jak mezi dokumenty, tak rovněž uvnitř dokumentů. Díky nastavení přístupových práv se k dokumentům dostanou jen ti, kteří se  k nim dostat mají. Přístup k dokumentům je přímo z menu aplikací MS Office na SharePoint.
    6. Šablony a workflow – dokumenty můžete vytvářet z předpřipravených šablon. Schvalování můžete rovněž automatizovat díky přednastavení metadat.
    7. Archivace a skartace – bezpečná a důvěryhodná archivace dokumentů je samozřejmostí. Díky prověřené retenční politice proti zastarávání obsahu je rovněž zajištěna spolehlivá skartace dokumentů.
    8. Publikování a podepisování – publikování obsahu na firemní intranet či na webové stránky bude snadné. Dokumenty budete moci podepisovat elektronickým podpisem.

    Jaké dokumenty bezvadně poběží?

    Faktury
    Smlouvy
    Žádosti (o dovolenou, nákup, opravy, …)
    Cestovní příkazy
    Objednávky

    DIRECTIS pomáhá třeba zde