• Zpět
  • Napište nám
    Máte otázky?
    Kontaktujte nás

    O nás

    Společnost ACMARK s.r.o. byla založena v roce 2009 a jejím hlavním posláním je poskytovat kvalitní poradenské služby zaměřené na podporu marketingových, obchodních a organizačních procesů v organizacích.

    Pro podporu těchto aktivit a procesů dodáváme světově ověřené informační technologie, které pomáhají našim zákazníkům úspěšně rozvíjet vlastní aktivity a dosahovat co největší ziskovosti.

    V současné době máme 18 pracovníků na různých pozicích.

    Společnost ACMARK se zaměřuje na …

    Implementace a vývoj CRM systémů
    Správu dokumentů a business proces management,
    Analýzy a prezentace dat neboli business inteligenci,
    Webové portály a webové stránky,
    Mobilní systémy pro okamžitý přístup k datům.
    Vývoj software na míru.

    Naše moto…

    „Existují podniky trojího typu: ty, které přispívají k tomu, aby se něco dělo, ty, které sledují co se děje, a ty, které se diví co se stalo.“

     

    Rádi vytváříme nové a inspirativní věci!

    Občas sledujeme co se stalo.

    Ale hlavně děláme vše proto abychom se nemuseli divit co se stalo.

    Jak se naše společnost vyvíjí?

    • 2020 – rozšíření partnerské certifikace pro produkty Microsoft 365.
    • 2019 – oslavili jsme 10 let působení na trhu.
    • 2018 – překročili jsme hranici 15 zaměstnanců.
    • 2016 – získali jsme dotaci z fondů Evropské unie na vývoj DIRECTIS 2.
    • 2015 – překročili jsme hranici 10 zaměstnanců a obrat 10 mil. Kč a přestěhovali jsme se do nových reprezentativnějších prostor.
    • 2014 – rozšiřujeme naše působení i na Slovenskou republiku a Polsko.
    • 2012 – získání certifikátu dle ČSN EN ISO 9001:2009 „komunikační a poradenské služby, vývoj informačních technologií“.
    • 2011 – překročili jsme hranici 5 zaměstnanců.
    • 2010 – získání partnerské certifikace na implementace Microsoft Dynamics CRM.
    • 2009 – založení společnosti ACMARK s.r.o.