Pozvedněte komunikaci uvnitř podniku na novou úroveň!
Titulní strana = vstupní brána
Titulní strana intranetu slouží pro zobrazení informací, které by měli všichni přicházející návštěvníci vidět.
Firmy sem vkládají nejdůležitější informace.
Většinou na titulce publikují zprávy z dění společnosti nebo informace, které je potřeba aby všichni věděli.
Další podstatnou rolí titulní strany je poskytnout rychlý přístup k nejpoužívanějším informacím.
Intranet umožňuje komplexní správu projektů. Manažeři projekty zakládají, určují dílčí úkoly k jednotlivým projektům a to vše poté i delegují a kontrolují.
Díky tomu, že se vše odehrává na pozadí intranetu, jsou veškerá data dostupná na jednom místě. To napomáhá správně prioritizovat a operativně řešit vzniklé potíže.
Kromě projektů na intranetu naplánujete a zrealizujete také různé firemní akce, zavedete kvalitní systém rezervace místností či zorganizujete firemní dokumenty.
Je to jako kouzlo, intranet na sebe opravdu převezme odpovědnost za firemní komunikaci. Můžete diskutovat a debatovat ve vláknech, takže se vždy dostanete k relevantním informacím.
Intranet rovněž umožňuje spravovat telefonní seznamy či zajistit, aby dokumenty byly přístupné všem, kteří je potřebují. To urychlí spoustu procesů a dokumenty navíc budou zálohované, nic se již neztratí.
Hlavní stránku intranetu věnujte novinkám a aktualitám a zajistěte, že nikomu už nic neunikne.
Řízení a správa dat a informací na intranetu je transparentní. Budete přesně vědět kdo, kdy, kde, jak, proč a jaký je vývoj…
Všechna data i informace o budete mít na jednom místě a budete se na ně moci podívat z různých úhlů pohledu a v souvislostech.
Díky tomu budete mít přehled o tom, co čeho se vyplatí investovat.
S intranetem se firemní kultura buduje jedna báseň. Je to zejména proto, že díky intranetu se zaměstnanci cítí angažovaní, vědí, co se ve firmě děje a mohou se k problematikám snadno vyjádřit.
Díky intranetu můžete plánovat teambuilding či jiné akce, šířit dotazníky spokojenosti nebo také informovat zaměstnance o jídelníčku ve firemní restauraci.
A to vše s kulisou vizuálně i verbálně jednotného prostředí intranetu, které poskytne vašemu týmu prostor k virtuálnímu setkávání a pocit sounáležitosti.
Máme pro vás nachystáno mnoho modulů, které lze spolu kombinovat.
Dovolte nám představit některé z nich.
Organizační strukutra
Jednoduché a přehledné zobrazení struktury vaší firmy s pozicemi a nadřízenosti jednotlivých pracovníků. Obsahuje také možnost „proklikání“ si do detailu osoby, kde zjistíte potřebné informace.
Organizační strukuturu je možné plnit ručně nebo ji importovat z personálního či ekonomického systému.
Jídelníček
Nevíte kam jít v okolí vaší firmy na oběd?
Můžete používat funkcioanlitu Jídelníček kam je možné informace i restaracích a jejich menu automaticky importovat ze specializovanýhc webů nebo je ručně vkládat.
Vaši kolegové mohou restaurace hodnotit a tak víte, kde se dobře najíte.
Telefonní seznam
Telefonní seznam zobrazuje přehledným způsobem základní kontakty na jednotilvé zaměstnance.
Data do telefonního seznamu se dají plnit ručně nebo se importují z Active Directory či z ekonomického nebo personálního systému.
Organizace firemních akcí
Mnoho společností organizuje nějaké firemní akce.
Intranet je jednoduchý a přirozený nástroj jak tyto akce zobrazovat všem potřebným zaměstnancům.
Součástí funkcioanlity je také možnost se na akce hlásit. Po přihlášení dojde upozornění také do vašeho kalendáře.
Administrátoři mají možnost sledovat kdo a kdy se na akci přihlásil a mají tak možnost zajistit dostečnou kapacitu akce.
Můj board
Přehledným způsobem ukazuje stavy mých úkolů a upozornění nebo to co mám přiřezeno či co mám vykonat.
Abych na nic nezapoměl…
Další moduly vám rádi ukážeme v prezentaci.
Napište si o ni!