Komplexní řešení, které automatizuje procesy od počátku až po přenos do ekonomického systému.
Automatizace va vašich službách…
DIRECTIS používá prvky strojového zpracování a umělé inteligence.
Pomocí DIRECTIS si můžete umělou inteligenci sami vytrénovat jako psíka.
Odměnou vám bude bezchybné rozpoznávání faktur, zrychlení procesu a ušetříte čas při jejich zpracování.
Podací deník „vstupní brána“ evidence dokladů
Doklady do firem chodí několika způsoby: poštou, emailem nebo datovou schránkou.
Podací deník všechny došlé zprávy eviduje a umožňuje z nich vytvářet záznam dokladu (faktury).
V detailu zásilky můžete roztřídit přílohy a definovat co je doklad vhodný pro „vytěžení“ a co pro vytěžení nepotřebná příloha.
Roztříděné přílohy, faktury, příjmové/výdajové doklady, účtenky následně pošlete na zpracování tedy vytěžení a ověření dat pomocí OCR studia.
Tím odstartujete celý automatizační proces…
Automatická vytěžování a ověřování dokladů
Obsah všech přijatých dokladů je potřeba vytěžit a následně ověřit správnost!
V tom vám pomůže OCR Studio, které umožňuje vytěžit, informace zvalidovat, doplnit či opravit špatně rozpoznané informace a zařadit tyto údaje pro další trénování a zdokonalování.
Při validaci je možné u jinak umístěných údajů ve faktuře rozpoznávání jednoduše „dotrénovat“ a tím si učit a vytrénovat umělou inteligenci jako psíka, která bude plně přizpůsoben vašemu prostředí.
Díky umělé inteligenci a možnosti ji učit (trénovat) bude váš systém dokonalejší a dokonalejší, vy budete mít měně práce s vytěžování a budete spokojenější.
Schvalujte doklady odkudkoliv
Vytěžené doklady se zakládají jako samostatné záznamy, kde je možno podrobně zobrazit její detaily.
Z detailu dokladu je například možné:
Doklady, které jsou validní a schválené se následně automatizovaně přenáší do ekonomického systému.
Bezproblémový přenos do ekonomických systémů
Žádný systém nestojí sám!
Takřka vždy spolupracuje s jinými kolem sebe.
I náš DIRECTIS je napojen na okolní svět a data v něm pořízené je možné jednoduše a hlavně automatizovaně přenášet do ERP, CRM a dalších systémů.
Pozn.: v případě, že potřebujete přenést data do jiného systému umíme to realizovat.
Přehledně se dostanete ke všemu…
Pro rychlou orientaci v systému jsme připravili jednoduchý a přehledný dashboard, který vám ukáže co na vás čeká na zpracování.
Vy se jedním „kliknutím“ dostanete k agendě nebo úkolu, který máte realizovat.
Celý proces vám rádi ukážeme v prezentaci.
Napište si o ni!