Jednoduchá komunikace s orgány veřejné správy bez papírů!
Pro každou osobu, která má zřízenou datovou schránku. Pro každou osobu, která potřebuje nebo chce komunikovat s orgány veřejné správy.
Papírové a elektronické verze dokumentu jsou rovnoprávné.
Udělejte přírodě radost a komunikujte elektronicky.
Pomocí automatizovaného zpracování zpráv snadno nastavíte přeposílání zpráv dalším osobám, nastavíte upozorňovací procedury a notifikace, označíte a roztřídíte zprávy tak, aby se neztratily. Automatizované datových zpráv se následně provádí pomocí Správy Pošty, spisové služby.
Podle vlastností zpráv (třeba toho, s jakou organizací komunikace probíhá) můžete písemnosti třídit či slučovat.
Díky vyhledávání pomocí parametrů se navíc vždy dostanete k hledané zprávě snadno a rychle.
V rámci systému budete řídit také přístupová práva k jednotlivým zprávám a jejich obsahu. Díky tomu se nikdo nedostane tam, kam nemá.
Při tvorbě datové zprávy budete intuitivně vedeni tak, abyste nezapomněli na žádné zákonem předepsané záležitosti.
Datové zprávy
Dnešní podnikatelské subjekty mají zákonnou povinnost komunikovat s státní správou pomocí Datových schránek.
DIRECTIS umožňuje příjem a posílání datových zpráv s možností dalšího zpracování.
V rámci DIRECTIS je také možné spravovat více datových schránek z jednoho prostředí.
Jednoduché vytvoření nové zprávy
Jednoduše klikněte, vytvořte datovou zprávu, přiložte potřebné přílohy a odešlete zprávu.
Je to jednoduché a rychlé…
Jak se s nimi jednoduše pracuje vám ukážeme v prezentaci.
Napište si o ni!